Saturday, February 28, 2009

Warrr dari Mari pakat maraton

Di masa dan ketika ini gua dah ting tong ..tarak tau nak tulis apa..hahah teringat dialog dalam tv semalam yang berbunyi sebegini tapi gua ubah skit sebab sensitif " kerna pemuda ini celaka" masa tu gua bantai gelak kaw kaw..memang kene dengan suara si pendialog..padan muka yang kena dialogkan itu..gua xamik port sangat..rasa nk jadikan modal suatu hari nanti…ingatkan nk jadi dolphin tadi..tapi tak kesampain..mana taknyerr..(sambung bawah)

Hari ini dalam sejarah.. dengan membawa utusan yang penting gilerr,gua bermaraton bersama binatang peliharaan gua ehh tukar jap beta..yerr binatang peliharaan beta telah mencipta sejarah berlari kencang yang amat sampai beta, 2 kali cuak…mana taknya cuak yang kedua tuu amat dasyat kalo tak memang dh jadi kancil himpit laa tadi. Ini gara2 makcik yang tak prihatin dengan sesedap oren jerr main belok..sangkancil beta masa tu tengah kencang berlari,beta hanya bermain kata dengan ucapan istifar yang banyak masa tuuu kalo tak…tak tau nak diperkatakan….namun, sampai diperkarangan istana sudah lambat mungkin beta akan berperang dengan kerajaan negeri ini..huh nasib baik Tun Perak (layak kerr) setia menanti..beta dan Tun Perak pergi mengadap Tun Fatimah.. huh nasib baiklaa perutusan beta itu diterima oleh Tuanku disitu..maka selamat laa seketika negeri jajahan beta…untuk mengembalikan mood, Tun Perak mempelawa Tun Fatimah untuk menjamu selera di Alamanda (ada kerr kerajaan Alamanda-apa2 ajerlaa) untuk melantak, apa lagi beta follow oncall laa.. smuanya selesai dan beta membawa diri beta dan balik ker istana beta yang nun jauh perjalanan lagi(mungkin 1 purnama)..kesian sang kancil beta…


 

<<<Daulat Tue ku tahik lalat besar tuku>>>

No comments: