Wednesday, February 18, 2009

Entri Bogel

Waduh waduh, gua rasa jelak dan menyampah dengan suasana di tanah tumpah air ku.. terus terang gua ckpkan politik kat malaysia dh celaru gua dh menyirap..padahal DIAORG ni smua yang berpendidikan tinggi..oh yerr baru gua sedar rupa2nya orang yang berpendidikan tinggi memang macam nii kot..MasyaAllah..Nak kuasa punya pasal kan apa2 sahaja sanggup di lakukan dari budak hingusan yang belagak hebat sampai org tua yang tak sedar diri...apa nak jadi laa niii...ni sebabnya tolak agama laa niiii..betolaaa, kalo pisahkan agama dengan politik nilaa jadi nya....Gua hamperrr...

Tiba2 lak gua terbaca entri pasal minah yang tersebar tanpa berpakaian.org yang berpengaruh lakk tuuu....ramai yang kutuk entri tu pasal nk cari pembaca yang ramai..ciss murahan betol...

Kuasa bukan ditangan anda

No comments: