Saturday, February 28, 2009

Wow Hari Beku se Malaya

Tak kala gua
syok duk layan tido sejak dua ari ni sebab ujan lebat jerr..waduh2 enak sekaliNamun gua ingat lagi lepas g dinner dgn I, gua hantar balik umah ujan kan main lagi lebat, nasib baik gau dah tukar siap viper sebelum ni, alhamdulillahlaa perjalanan Kami the Movie selamat walafiat ke destinasidisamping melayan cerita yang sedih dari I, kesian, harap gua takkan menghapakannya (aik layak kerr gua ckp benda ni).. apa-apa pun gua nk bagi nasihat supaya bersabar mungkin ada hikmah disebalik kejadian(mungkin benda tu takkan terjadi lagi J)..lagi satu gua nak cadangkan kat I try laa main futsal dan bowling padang best wow. Gua bagi 5 bintang bagi futsal dan 4 bintang bagi bowling padang..

Gua just nk
pesan jerr..bukan pada org lain jugak member2 gua, I, dan gua sendiri apa-apa yang terjadi dah dirancangkan sebaik dan se-sempurna yang boleh daripada Maha Esa..so kalo kita nak sesalkan boleh diterima tapi jangan duk ingat benda yang terjadi tu benda yang kita tak suka menyusahkan walhal anggap sebagai ujian dan mewasatiahkan diri kita sendiri.. Jadi dari situ kita belajar untuk jadi seorang khalifah yang lebih baikGua bukan apa..kalo nk ikutkan memang sakit hati atau dah putus asa (pada masa tu).. ingat2 balik..emm baik jugak

Berbalik dari cerito
hujan.. masa on the dari umah I ujan trus tak henti2 memaksa gua berhati2 semasa memandu..sampai jer lebuhraya persekutuan..smua kenderaan menjadi perlahan dan berhenti seketika..dlm pemikiran gua dah syak yang ada kemalangan kat depan tapi meleset ekonomi rupanyalaa banjir sampai ada beberapa kereta dah lepak chill kat tepi jalan sambil mengeluarkan lampu kelip-kelip dua butir tuuu..sah meme sah sangkut tadi..mujur jugak masa gua lalu ctu air dah kurang (syukur Alhamdulillah) dahlaa mata gua yang dah sepet semakin sepet disebabkan beberapa cakura gua dh nak habis digunakan mana taknya asyik guan byukugan jerrpenat wow..

Sampai jer umah
siap mandi kuba kejap..pastu duk golek-golek macam tenggiling sambi membelek sak kobarr yang diambil dari I, tah gua xseddar kol braperr dah tido..celik butir mata dah pagi dan tengok 58MX ada sms dari I..sory xbalas(dah overdoss)


 

-Syukur Pada Maha Esa atas Nikmat yang Diturunkan-

No comments: