Monday, February 23, 2009

Nasi Berbagai Lauk

Pagi Ahad yang indah dan sepi. Macam biasa gua bagun..lepas solat gua sambung balik untuk beradu al-maklumlah tak ada kerja yang nak dibuat selain baju dah dibasuh semalam.

Gua tido dan tersedar dah pukul 9 lebih macam biasa pegang 58 XM check mesej delivery report..hemmm still pending. Nampak gayanya still belum idup lagii..tah naperr tah gua asyik duk pikir kan jer bilala nak delivered mesej yang gua hantar tuuu…Tapi yang xberapa bestnya dari pending trus jadi failed…hamper..dari keadaan itu gua bangkit mandi alar kadar trus amik jersy shef utd dan seluar sukan trus kerr TF..wahhh akhirnya setelah sebulan laa jugak xg sana..sampai jerr trus buat..ciss br 15minit semput plus pancit giler.arrr tulaaa saperr suruh xg TF sebulan kang dh jadi sayur..

Sejam kedian gua trus blah balik umah nk rehatkan badan..Member plak ajak g kenduri kawen (nak mintak maaf pada Mr Park Ih sebab tak ajak join skali pegi kenduri gua..pon xsangka nk pegi..)Masa sampai ke destinasi N.B.L kat Selayang trus amik makanan takder cerita bnyk duk lepas skali dengan Park-E-zu..aik Padeli pon ada dgn Keluarga bahagia dia, awal sampai…perr memang best lauk dia..selesai gua terpandang seorang makhluk tuhan yang gua kenal 3tahun dulu…masa gua join skuad Voleyboll..lama giler xjumpa.masa sembang rupanya dia classmate pengantin pompuan

Masa g hantar Taki kat Pudu tengah drive niii ada makhluk tuhan yang sengal lagi bongok tiba nk masuk line gua dengan tanpa beri signal..apa lagi dengan cepat dan pantas gua terpaksa kerr kanan nasib baiklaa xder keta kat sebelah..perr kalo tak nayaalaa…tambah2 lagi hati duk rungsi gilerr pikir banyak perkara…pasal mak gua,pasal kijerr dan pasal gua sendiri.Bukan apa kalo bleh nak setel cepat, ni laa masalah gua nk jerr cepat,kali ni gua kena bersabar skit,al maklumlaa kesabaran tu ada dalam checklist gua dahla yang pertama lak tuu. Gua harap gua beradu dalam keadaan sahdu maklum laa ujan ari ni sejukk jerr…tapi sebelum tido check dulu 58XM..tapi yang gua dengar "ini adalah peti mel suara bagi no 019xxxxxx1" bersabar jerlaa.

No comments: