Tuesday, February 24, 2009

Hampir Ultra Nasib Malang

Rutin harian yang seakan biaser…paling tidak hari ni lepas tekanan skit..yerlaa lepas balik dari cari rezeki dapat idea nk jadi dolphin…aper lagi trun terjun..perr walau pn penat,smuanya ilang begitu saja…Alamak lapa plak..Kononya nk g meng tang kedarah kat Kedai Nasi Lemak USJ.

Amik kunci gerak di temani housemate…cm biaserla order apa yg patut tapi gatal sgt nk ayam chop laaa…lepas kenyang..masa untuk gerak pulang ke sarang..tapi kena laa bayar dulu..Chop kejap mulala adegan puntianak harum sundal giler,aku makan dah nk sepuloh hinggit tapi dalam dompet ngam ngam ada sepoloh ditokok tambah dengan member aku tu dan yang menapau aik nasib baiklaa ada duit siling.. perrr selamat hari isnin…Namun adegan yang seterusnya memang takkan gua lupakan dan gua akan berhati2 smpai bila…

Sampai2 jerr dekat keta..aik apersal laa plak keta gua cerah. Wak aikk lupe nk tutup lampu..memang nk cari masalah dan seperti yang dijangka..binantang yang bernama sangkancil xleh dihidupkan..nk kawal kejantanan sebab parking sebelah kedai gua keluar dari keta buat2 nk g beli buah kat depan..tunggu untuk bateri dicas semula..tapi malangnya tanggapan gua meleset..tidak Berjaya..lantas tanpa segan dan silu gua terpaksa menolak sangkancil..dengan pertolongan member gua tadi dia cuba masukkan gear..perrr selepas cubaan yang kedua..alhamdulilah Berjaya..masa tu gua dh xpandan mana-mana dah suruh member gua drive pulak nasib baik laa kedai tu xderlaa berkilometer jauhnya..cisss harap2 pagi esok sangkancil gua xmati kelaparan…..

Nak tido tapi awal lagi layan Merlin dulu..pastu try nk buat panggilan hangit tapiii hemmmm..mungkin dah tido..bukan apa xpuas hati sebab xbagi tau terpaksa masuk wad semalam.. patut arr MIA….Selamat Malam!!!


 

~ Five for fighting ~

No comments: