Wednesday, February 18, 2009

Nasib baik

Huulaweee hari ni macam stone gua rasa percakapan gua tah apa-apa, rasa mcm ckp dh kuat tapi bunyi slow...adakah kesan dari dadah yang gua amik nisss...lidah pon lain macam keras jerkkk (telor a.k.a pelak)...soal makan pon tah apa jadi memang gua ikut amal syaitan dalam 2 ari nisss..isss2 harap tak berterusan tapi ok gakk leh diet wahahah...

Nasib baik tompang member g opis kalo tak xtau laa maybe masuk paper laa esok gua..tambah2 lagi masa nk blk ke opis dari Gerbang Krojaan huhu memang gua dh risau dah tambah lagi ada org call masa tu cuak gakkk..gua ingat masa tu mcm dalam need for speed most wanted dahh..nasib baik xkena busted....

Tapi gua heran naperr ek tiap2 malam mesti di offkan, kecewa dan hamper jugak (ehehe)..katanyerr takut ada hantu yang kacau..adakah gua hantu tuuu..isss2 what ever...I

@>==GLORY - GLORY ==<@

No comments: