Thursday, February 12, 2009

Hai Feb

Permualaan Bulan yg agak mencelarukan...gua xjangka..huksss..permulaan gua kepada dua benda baru..career yang baru dan naik umah baru...

Bagi career baru nii gua kena start macam baru balik tapi xperr at least dah ada platform gua akan teruskan sampai terpaksa postpone guanyer CSE exam..sepatutnya gua amik next week...postpone ke next month..alamak tersilap declare kat bos nk amik pada bulan depan..xperr gua akan usahakan ,,katernyer xsusah..tapi kalo xstudy jadi susah laa...Atas dasar gua xbersedia (memang pon sebab br 2kali buat simulation test semuanya gagal..heheh) dasar ke dua ini tak dapat di elakkan sebab mak gua sakit..so kena balik kg teman kan mak gua g fisio..kesian dia..dah laa nk kena operate tapi date blom kompon lagi....anak mu akan pulang usah kuatir..sabtu ni keliks kg(love her so much)

Bercerita pasal sarang baru ni smua barang di kata kan dah nk cukup lengkap hanya beberapa item yang nk dicari lagi..maybe bulan depan ok dah...dasyat umah macam umah org berkeluarga nasib baik Tv mcm haram heheh...cuma bilik gua mcm bersepah skit dengan brg2 house mate...should be ok kot lepas nii...skrg dah ok dah skit...

No comments: