Wednesday, January 28, 2009

Yaa Beda Beduuu

Hari ni penuh misteri nusantara..atas alasan jalan clear serr clear yang boleh..waahh menyesal ikut NPE rm 1.60...kalo ikut roger federal ok rasanya...tup-tup aku clock in b4 8am gempak starzz -yaa beda Beduuu 1

Patutnya celeberate good news hari nii tapi gua buat2 blur..naperr? adakah sengaja?atau sebaliknya?wahahah. Rupa-rupa gua terlupa benda yg masyuk jerr tgk2 si Konsol dgn Mr B (dgn muka kusut yg belum mandi sebab br nk blk) ada tapi Mr Mama Bosang xnmpk walhal keta dia dh ada...apa kejadah niss... yerr arr nk paking pon senang xyahlaa merungut dan membuat dosa (maki & kutuk) atas kesalahan SUZUKI yg biol amik paking... -yaa beda beduuu ke-2

Wahhaa br nmpk Mr Mama Bosang rupa pg b****, masuk2 jerr muka senyum ..rupa2 smua jadi kaya dgn tiba-tiba..hahaha mana taknyerr walaupun dapat pro-rate kira ok laa tuuu +dgn gaji bulan niii...Ciss Mr MB dh servy nk beli hset baru (dari pagi sampai petang-cilakoss)..perr tercabar batin dan zahir gua..yg sebelum nii kena kutuk sebab dari dulu lagi gua duk bising nk beli hset baru nisss xbeli-beli lagi...tu salah satu checklist gua tuuuu....5800XM incoming!!!!! -yaa beda beduuu ke-3.

Yang tak yaa beda beduuu nya, asyik kena blok jerk ip gua niss (maybe gua bukak Tagged) dan mungkir janji nk g TF..arr malasnya..gua nk balik awal.

No comments: