Wednesday, January 14, 2009

waduhhh

Pelik..smlm aku test ok jerrk lepas jerk....tapi ni br lepas test xlepasss..gilo ko apoooo...ape sal nk brubah2 lak niiii.dannn dianyerr tu brubah...any reason pon xtau...

Dahlaa benda2 lain blum submit lagiii..wah parah gua parah gua....

Yeh lepas niii new modelaaa jwbnya...gua dh tgk..hemm menarik jugak.."much better than before" sambil dengar lagu ezlin bersamamu yg diudarakan oleh DJ console dari h/phone baru dia..cisss,, lepas tuu duk bising aperr sallaacepat hbs bateri aku.

Lupaa
.. to may priend beattlestone sory pendingkan konyerr request..gua akan laksanakan selepas ni...and to...Mr S.gua akan bawak benda yang direquestkan esuk.....heheheh

Hajat
yang baik tak kesampaian....rupa2nya info yg gua dapat xbetolll!!!! dari keylahb-yubuat penat gua jerrk dahlaa panas sory to Mok Roh xsempat jgk nk g tgk mung...dgr kabar esok dh bulih tubikkk..sory beb...

Lega...wow...dapat gak tengok arii nii dh sekian lama..heheh..but haruskah gua tanyakan..pelawakan..dan nyatakan...atau hanya omong2 kosong...tapi naper..kuat sekali cakura yg gua rasakan...nasib baik xbertukar ekor ke-4(kyuubi)..harapan masih adakah? jwapan gua "YES"

No comments: