Saturday, January 24, 2009

Jiw@ K@cau

Arrr h@ari yg sangat bosan dan menyampah...dimulakan dengan badan lesu asyik nak tido jerk lepas g amik my sis tu laa pergerakan keluar gua setakat hari niii...niat nk g TF, xjadi masuk bilik tah naperr mata ku terbuka melihat jam sudah pukul 7.30 mlm..cisss aku tertido rupanya..tido lagiii..
Disamping disajikan dengan rancagan yg tak menarik dlm tv..menyampah...ditambah,ahh luperr ada owang kawin kat neighbourhood gua...yg tensonnyerr ada KRAOKEEEEE...arrr tlglaa skrg dh nk kol 12,nk bercerita pasal pitching xyahlaa ckp hancur + leburr semuanya...diorg xsedar kerr atau just ignore yg umah tok imam depan jerkkk...xperrlaa bg channn..kalo xselesai lagi dan dibwk kerr 1&2pagi tanpa segan dan silu gua aku bukak pembesar gua dengan laungan "aku nk bermimpi malam ni oiii!!!!" untuk mengatasi tenson, gua masak nuggets ketam nyam2...

No comments: