Friday, January 16, 2009

the wonderful game

Bercakap mengenai keindahan permainan ini...buat pertama kalinya terdedap dengan benda nii pada tahun 2001 kalo xsilap gua laaa, time tu tgh study kat kolej di gombak..trus fall in love.
Kira jadi ketagih mesti ari minggu nak main jerk..masa tu main kat setapak nama aper tah..best gilerr..bila hbs study sana ..perjuangan futsal gua diteruskan masa gua kijer kat Tasik selatan..huhu main kat bukit jalil,venue dia cantikkk best giler walaupun time tu hanya ada 3 court jer tapi ada aircond....
Kedian kegiatan guani terbantu seketika juga sebab gua sambung study kat johor hampir 1tahun lebih gak laa xmain cisss..xperr..sebelum gua hbs study sempat gak main kat cn..dan tiap2 petang mesti main..best gua ckp...
Ada satu kes..
petang tu br lepas ujan kat kolej 17,
kolej gua tu dahlaa blah bukit so lepas ujan jadi mcm kat cameron plakk sejukk..tapi bola punya pasal xkesah..masa main buat pertama kalinya gua ingatkan main bola dalam cuaca sejuk ni best tapi parah sebenarnya..mana taknya susah giler nk bernafas siap kluar wap kut mulut huhu mcm main kat OT plak..hahah...hingun mesti meleleh..patutlaa gua tengok kat tv asal main mesti jersi player ada basah2 kat dada..
Tapi sekarang alhamdulilah every friday mesti main futsal dgn geng bas skolah BIT..syokk dpt main pree...tapi permainan gua ari ni mcm haram terok semakin terok..adakah gua kena restkan diri or?walau bagaimana pun nk di tekankan futsal memang best gilerrr....


@>== GLORY-GLORY ==<@

No comments: