Tuesday, January 20, 2009

Power

Bila berkuasa dan ada kuasa mesti ingat boleh buat aper saja tanpa mengira perkara2 lain..
Bukan aperr masa gua nak gerak g tahlil umah nenek saudara gua kat KJ..masa nk masuk federal highway ada keta P..tengah cucuk dari blakang nk masuk line pada hal kat sebelah gua ada lagi keta org lain..nk cepat jerkkk..up sebelum tu gua nak ucap takziah pada Mr. Sapic coz father dia dah kembali keramatuallah minggu lepas...
Ok continue balikk...masa tu tengah masuk ker federal nk kerr KJ...sialla kalo nk katerr tgh kejar owang jahat mesti dia bunyikan siren,nii tak ,kalo boleh nk jugak menyelitt..memang masa tu gua bengang giler, terpaksa keta gua dgn keta kat sebelah kena ketepi...geram betoll. Rupa2nya dia nk buat U turn kat dhlaa langgar lampu merah,lepas tu xpakai tali pinggan keledar..sialan..gua xkiralaa kalo kena ISA pon...sila hormati pengguna lain skit..cuba pikir masa tu dia langgar keta korg mesti menyumpah...aku xkiralaa memang aku maki kalo kena walau pun masa tu pakai baju melayu dgn kopiah..gua sanggup cabut kopiah laa!!!
"jika saper2 yang terguris dgn kutukan ni sory laa"

No comments: