Monday, March 2, 2009

Malam yang suram Pastu Cerio

Pasal Bola...bebelan yang dh lama gua tak ungkapkan namun di mulakan dengan khabar menyedihkan dan disusuli oleh khabar gumbilooo...

Khabar Sedih..hari sabtu lepas nii adalah pertama kali setelah sekian lama gua tak mengunjungi stadium untuk menyaksikan bolasepak domistik dan antarabangsa seingat gua ialah antara Malaysia kalah dengan Thailand pada sukan SEA atau pun Kelantan kalah dengan Terengganu separuh/suku akhir piala malaysia kat KB tahunya dah lupa...sabtu tu memang tergerak hati nk g tengok Kelantan lwn Selangor mana taknya buat pertama kalinya Negeri gua menduduki carta teratas liga Malaysia (Liga Super)...pergi dengan member lama gua bersama Issey+chicks dia...pastu jumpa Pazmie..sebelum tu set nk jumpa member kg gua Saha dan Munk tapi pok dok dulu lagi masuk...senang citer memang ramai gilerr yang datang terutama penyokong Kelatan dahlaa main kat shah alam..bayangkan sampai dua tingkat..gua duk tingkat yang ke-2 perrr...masa main cisst kelantan xgarang langsung walaupun leh gua katakan hampir/lebih 65% mengawal perlawanan dan hanya beberapa ketika jerr Selangor ada peluang (xkasi peluang) tapi goalnya idok aderr ciss..dicampuri oleh aksi2 tengang antara pemain dan penyokong..masa dh nk habis tuuu dh panas gilerr start dah adengan paling botol dan siap baling kusi lagii..ganasss..kat bawah gua dgr cerita ada pergaduhan antara dua penyokong...dan kesudahan Kelantan kena 3 butir tanpa balas..xperr kito jumpa kat Kelana Jaya sukur akhir lawan MyTeam nanti

Tinggalkan Kelantan seketika...yang penting Manchester United menang Carling Cup semalam..lwn Spurs. Walaupun hanya penalti..wahai lozer2 yang lain Man U dah ada 2 piala tahun ni hampa smua apa cerita baik Arrsengal(Arsenal),Lozerfool(liverpool) dan Chelsial(chelsea),ada brani kerr cabar pasukan Juara niii...xyah buang air liurlaa kalo xmampu nk buktikan kehebatan pasukan anda...smuanya Sampah!!!!!!

No comments: