Monday, March 16, 2009

Cantek!!!

Selepas seminggu berlalu…kelik dari Rompin perr perjalan yang memenatkan,dijangka boleh sampai awal..cis sungguh meleset..lagi teruk. Pzlaa ni kutuk sgt budak2 yang naik bas..kan dah lambat diorg lak yang sampai awal..(Kesan Ikut LPT)..tu pun gua dah lenjan keta dia secukup rasa..kalo ada speedtrap meme kantoi dah tus..


 

Yang bestnyerr memang banyak yang bestnya, semua masalah kijer gua letak tepi..malas nak caro..masa yang best dan dinantikan ialah masa nk lucky draw..gua dgn Pz. Berdebar sebab nama bunga kita org blum naik2 lagi..tuah bunga ORKID a.k.a sony E t650i..perr syukur dengan apa yang ada..lagi syukur housemate dhlaa dpt 42inch+habib jewel tuuuu..rezeki dia..(yang pelik ada yang meraung katakana ada komplot)..iss yang pastinya gua xtau menahu dan gua tak terlibat seadainya meme ada komplot..(mungkin rezeki kita masa tu..itu saja,so terimalaaa) kata lebih kang kena ISA..Suasan di Cnun tuu memang menarik walaupun diwar-warkan ada hakisan yang terok..emmm so far so good..smua berjalan lancar xder mala petaka yang merencatkan suasana Cuma ada lagi monsoon terkujuh berlaku selepas lucky draw..eheheh.. I'm sorry,,katanya AMIR.(bersyukur pada yang ada)

No comments: