Friday, December 12, 2008

Qurban


Salam for all lightorrr....Alhamdulillah utk 1st time antara hajat2 gua tercapai pd bulan ni...dpt gak buat 1st qurban tapi 1bhg dari 7 bhg sekor lembut...sebenarnya bnyk pengertian b'qurban dpt gua rskan selama 25 tahun lebih niii...semestinya dan seharusnya kita dtuntuk bersedia b'qurban utk apa sahaja..demi m'capai kesempurnaa hidup....sblm ni gua xkesah sgt pasal korban2 (xmerujuk pasal qurban lebut,benda lain) ni coz tahlaa..bak kata pepatah mana tah...'the olderst i get the better i was' (tol kerr aperr yg aku tulis nii) "nevermind"....bila dtuntu berkorban apa2 sahaja termasuk benda yang kita rela atau tidak besedia kah kita?tu yg gua maksud kan sebenarnya...gua kadang2 membrontak coz naperlaaa pertu dkorbankan pkara yang kita nk sgt2..huh :(

Tapi lama kelaman blehla accept...
So lepas ni gua mengerti semuanya sbb smua yg terrrjadi adalah terbaik utk gua sendiri...

Dahhhh.

No comments: