Wednesday, December 3, 2008

Kekoh kuku

Ikut title sebenarnya benda lain nk crite...ari ni keliks lambat lagi tp xperr ada hasil..muhahahah..
Smlm gua 'ottok' org kata gua baik :), lawak2, ikhlas bukan baik pon npok jah baik tapi xder laa jahat sgt mcm 'Jaha' dan xdok baik mache 'buchek' tapi org kata gitu (uwekkk) :)...molek laa tu smua kan tu doa..bagus-bagus..Ottok bukan pasal apa adalaa malas nak detailkan biasa arr tuss..bila kita buat baik dbalas baik..sebab gua xsuka marah2 org dlm 22 ke ataz ni tgh dlm process anger management in my life..bleh
Bila Ottok buat senyap jerk..bak kato beavis and butthead 'cool'..sebabnya gua pon xsuka org maroh2 gua tapi kalo marah 'pada tempat and bersebab gua leh accept' bcoz gua tau xsmua org leh trima bila kena marah walaupn dia sedar atau xsedar nk mapus silap dia...Naasio niii mcm2..manusia xkan kenal sama manusia walaupn dia kata dia dah kenal sgt pada manusia tu..percayalaaa, hanya Penciptanya shaja yg kenal...tapi manusia boleh tahu dan mungkin paham jerk sesama manusia...so jgn kata tut you

4 comments:

Anonymous said...

tut you = fcuk you ke?? hehe..ottok tu ape nik? tulis la bahasa org paham sket..waduhh..

EoL said...

hahah
just wanna introduce the different word (ottok a.k.a bengang@marah, tut you a.k.a fcuk you)

Anonymous said...

hahahha.. ottot tu maksud dia nik tgh tension lar.... stressed, depressed...

dari pandangan matai ...memang i tau...u tak ok..huhuhu ..nik..life is doesnt meant to be easy.. boh kito oyak tuh...

there is a long way to go... gapo hok jadi tu hanya satu detik dr perjalanan hidup kito...
hahhaahaa koya..
uwekkk

EoL said...

Yerr kerr depress tak tau lak wahahha...
Alwayz think positive (peace)