Tuesday, December 16, 2008

Gun and ==<@

Hari minggu lepas gua boring lastly dapat idea nk g basuh keta..haha lama gak keta xg basuh pasir dah bnyk...

Lepas park jisung kat tempat mamat2 india...so diorg basuh..gua sukerr gak basuh kat ctu diorg basuh elok2 walaupn xpakai show..nevermind...

Keedian gua g laa lepak kat kusi yg dsediakan utk pelanggan menunggu..ada mamat pakistan duk lepak chill kat ctu tunggu pajero dia tengah duk lap2...dia tugur gua..gua pn tegur blk..
dia merepek pasal ari panas...gua pn mengiyakan jerrlaa dh dia ckp dlm bahasa melayu..kalo pakistan no komen laa nk ckp aperr...gua tanye kat sn cuaca cm mn, dia citer laa 3 musim:panas sgt,sejuk sangat dan mcm malaysia...kat sn musim sejuk bangat2 sampai org kuar umah pon waktu tengah ari..best nyerr sejuk2 niii gua like :P

Dia pn tambah2 laaa citerr pasal kuarga dia..gua adalaa tanya dia dh lama kerr xblk pakistan?..dia ckp mesti blk 1kali setahun ms tu dia br balik dia dari peshawar...gua tanyerr lagi kat sn xder bom bom kerr dan dengan selamba jawapanya biasalerr...setiap umh mesti ada senapang,pistol,bom...umh dia ada lebih 20 senapang kot..siotlaa mcm senang jerrk tulaa pasal senang jerk nk tembak2 org igtkan belah siam jerrk yg mcm tu...ciss siap ada m16 laaa ak47laaa....pastu yang paling best dia ckp bapak dia siap kawin dgn org melayu dhlaa kawin 3 siot..power ayat bapak dia..gua layan jerk citer dia sambil pikir bilalaa pajero leh siap...org2 kat sana smua brani2 kira xtakut mati laa konon..patutlaa asyik tunggang langgan kat sn nak berperang kijerr diorg..mcm dh jadi profession lak sn yerrkk...
lepas tu dia merepek lagi skarang bukan senang nk tgk org umur pnjg smua mati dlm lingkungan xlebih 60tahun biase kat sana umur orang sana pnjg2...gua pelik naperlaaa dia ckp mcm tu...weird...bukan kerr zaman skrg dh zaman akhir zaman umur manusia memanglaa dh xpanjang...nk pnjg umur nyanyilaa lagu P.Ramlee masa ari jadi...nk end kan story pajero dia siap...dia blah.luperr lak nk tanyaa nama.kot2 g sn leh try ak47 "for every body-angre mob" dia nyerr..best wow...


moral of story:

1)nk blagak hebat glaa pakistan tengok saperr yg brani mati
2)lagi satu mcm mn bapak dia leh kawin 3 siap org melayu lagi.. :D
3)malaysia pon ada 3 musim gak.panas,lembat sepanjang tahun dan mcm dipakistan(hahahhah).

No comments: