Tuesday, December 30, 2008

Intifadah

Isu semasa

Hari ni gua nk ber CER pasal isu2 semasa.

Kejam,zalim,sial,bangsat,bengong,takberhati jantung dan perut dan mcm2 lagi perkataan yang mungkin terkerluar dari mulut dan mungkin disebut dalam hati keatas Israel...

Ciss Israel bangsa pemusnah..xheranlaa kalo org kaut Iran Mahmoud Ahmadinejad melaukan yang bangsa yahudi perlu dihapuskan gua sokong sgt. Tapi yang sedihnya negara kita yang lantang melaungkan sebuah negara Islam dan pengerusi OIC just bagi tau Kami mengutuk sekeras2nya tindakan mereka.. ciss aku bleh ckp mcm tuuuu...cubalaa buat skit paling tak pon....sedih dan pilu...
Nak buat cam mana kan kalo gerakan islam kat dlm negara sendiri pon diejek dan diabaikan..takat tuu lerrr yang mampu. walaupon maybe ada jugak usahanya just underground..
Nak jaga takok sendiri.

Kenyataan yang paling angkut dikeluarkan oleh Pegawai Pertahan Awan Ofer Shmerling sempena tahun baru Islam semalam "Saya akan bermain muzik hari ini dan merayakan apa yang dilakukan oleh tentera udara Israel".

Hari ni gua terbaca artiket ajak buat Intifadah kat kedutaan Amerika kat Jln Tun Razak kol 11:00 am.

No comments: