Wednesday, December 31, 2008

checkl!st 1430H &2009

Keno jugak buat checklist untuk guide gua penting and mcm biasa yg dibuat dan kalo xdibuat merana laa gua.

  1. tambahkan kesabaran.
  2. nok tolong mok ayoh and my family.
  3. mantapkan kerjaya:nak amik exam CCNA,CCIP,CCIE(kalo dpt)dan apa sahaja
  4. bereskan apa yang belum beres 2008
  5. nak lupa kan 2007 walaupon ada kenangan manis tobak tok sir siikit habok dohhh nok igttttttt!!!!
  6. topupkan kerajinan
  7. inginkan kesihatan dan jauhi segala penyakit (kalo dapat pn nk kasi bersih dosa)
  8. nk tengok dunia jadi aman dari semua aspek (kat semua negara: malaysia,palastin,iran,iraq dll)
  9. nak cari benda2 yang mencabar
  10. nak beli hp kalo bonus dapat arr (current phone benggong do'oh)
  11. naik umh baru
  12. nak carik saing hok lamo dok xcontact sain di skoloh,kolej and uni.
  13. nk beli keto dgn umah sdiri kalo economy gua stabil(hok ni perlehe2laa)
  14. nak jadi cool (bak kata beavis and butthead)
  15. nak cari tu kalo blehlaa...ke visi aku nk sangat benda yang suka [hopefully]
  16. nk usah kan supaya jadi khalifah yang sebenar
  17. perseetankan/dajal/iblis kata2 org yang ckp belakang dan depan dan suara hati yang ckp hooo koyalaa budok niiii blagak bagus (kalu ikot kan nyepak atah tekok doh tu)
  18. buat masjid (hokni nk gelak ni) boleh dipertimbangkan kalo economi gua stabil :)
ada lagi tapi xlarat dan yang tu yang penting sebabnya kan jadi mcm item no 4:

*thanks to coldplay for creat song "fix you" dan Dato' Fazilah Kamsah sedikit sebnyk memotivasikan gua yang sejak dulu lagi tolok tepi pasal motivasi dari org lain kecuali my family.

No comments: