Tuesday, July 21, 2009

Terima Kasih

Kalo ditanya hanya ucapan terima kasih kepada sesiapa yang wishkan sesuatu pada gua tempoh hari...kamu semua yang terbaik dari ladang...serius nak bagi tau..emmm pada tahun ni adalah tahun yang kurang best..kenapa?tengtereng..macam cabaran yang jadik..kijer..keluarga...diri sendiri...kalo nak ikutkan tertengok cerita anjakan paradikma tuu kat tv yang kene bayar gua dah ada satu rumusan memang gua kene buat anjakan paradikma..memang perkataan tu pernah didengari masa di bangku sekolah..tapi sekarang ni..gua dah cuba anjakkan diri gua kepada paradikma..malangnya macam biasala..adakah gua xserius atau tak sampai kematlamatnya.. baikla..gua cuba renungkan diri sendiri...sampai bila gua harus macam ni..lantas gua ubah..bila dah nampak perubahannya gua rasa macam balik kepada asal...Ciss taik kucing gini...arrr kenapa jadi macam nii kamu dengar tak nii haaa..aku bertanya pada sekian lama.namun..riaksi macam biasala...aku sibuk sori.atau aku harus sentiasa bersabar..atau telah dah kehilangannya..oh tidak..again?

No comments: