Saturday, July 4, 2009

Gempak

Bersempena dengan tajuk atas gua top up skit biar jadi Gempak Starz..biarlaa kira dah terlambat skit tapi xperlaa.. gua just nak cakap memang paling best movie yang ditontoni untuk tahun niii..dah laa plus dengan lawak-lawak sialan..eeheee cooollll!!!!! itu lah Transfomer uhuhu rugi kalo xtengok tapi xrugi kalo tengok lambat ..ehaks....bukan apa sejak beberapa bulan ni duk sibuk kan diri nihh...gua igtkan kesibukan gua tu redalaa skit bulan nii..tapi cisss..mangkuk tingkat (lebih baik mangkuk jamban)..rupa2nye gua akan melarat untuk 2 bulan lagiii..arrrr celako sungguh...tapi tak perlaa sebab gua dah set kan dalam diri itu sebagai tangungjawab gua..nak buat macam mana lagi doh....yerlaa nk bercuti pon jadi segan plak...arr lagi tension tiket nak tengok man u bulan ni xbeli lagi nihhh..ada saper2 yang nak hadiahkan pada gua 2 tiket niss...yerlaa semperna bufday akau ni..eheh promote skit..kira hadiah yang best juagk dapat tengok man u 18 julai ni...kalo ada bestnyerrrr...Ada tak insan2 yang berhati mulia yang nak hadiah kan..kalo xnak hadiahkan pon xperr..just aku nk beli jugak 2tiket tuhhhhh.
macam biaserla ari ni..hanya deringan yang didengari dan disusuli oleh awek mesin

No comments: