Wednesday, July 8, 2009

kawe serius

Emm dua hari yang menyampah..padahal dah masuk banyak hari dah menyampah...emmm menempuh hari gelap ku ehehe..xderlaa 2 hari jam dan hari keduanya iaitu hari ni adalah hari yang kempunan bagi gua...tak dapat main futsal..adooolaa mana lagi kaedah yang betol untuk gua lepaskan tekanan gua ni?nak tendang orang...ada ker saper2 yang sukarela ni nak serahkan dirinya tu..ehhe..xbaik buli-buli orang...ting nasib baik pernah pegang kayu sakti si hery poster dapat idea..pergi beli coklat..ahaaaa..mengikut kajian yang dijalankan coklat boleh hilangkan tekanan, betul ke?tapi seingat gua pernah dicubo kaedah ni rasanya macam menjadi tu pun masa gua menikmati semasa gua sampai rumah,siap mandi dan duk lepak atas sofa yang empuk dari meet uncle..eemm tapi semua tu xder macam mana ni mujarap ker tak ni....cuba laa kali kedua..

Park kat Petronas (sebuah syarikat minyak tempatan yang popular tapi hampeh:-hampeh kenapa?jangan mare yerr.ni cuma sajer ayat gua...), so item yang dicari tadi dah dibeli + sebuah makan masa kecil-kecil dulu iaitu gula ley..satu panggilan nama untuk org kelantan yang berikan tapi orang KL sure xtau dan org lain pun sama jugak kan?betol takk.yang digezetkan bahasa untuk item tu ialah Gula Magic...uhuhuu lantas mencabutnya dari tempat pergantungan rm 2hinggit.

call awek xangkat (sekali lagi awek ke?)..apa sajala.....


sebelum gua tutup entry ni secara tah apa-apa..ada soklan yang nak tanya...apasal ek kalo orang pompuan pakai kasut xperlu pakai stoken?padahal xmelecet kerr kaki mereka....

sapa2 leh jawab?

1 comment:

missymessy said...

klo pakai heels memang la xleh pkai stoking..tp klo pkai sneakers xpakai stoking comey pe?hahah