Thursday, September 10, 2009

Take a Break

Sah memang Sah seolah-olah gua kene berehat panjang tapii sure xlehnyerr....jelas dan nyata memang sibuk gilerr samapi nk blogger pon xtau nk kerr tak..penting kerr harus kerr sunat kerr dan wajib kerr..tah bosang tahap cipan....peant bangat sebb bercampur dengan perasan hiba...anyway renungkan balik rupa2 cabaran sebenarnya nih ...tambah2 lagi bulan pose..yerlaa bukan kerr gua ni nampak cool jerr konon2nyer dapat tenangkan diri sendiri...padahal dalam nii dah macam...umpama gunung berapi nk meletop dan nasib baiklaaa nafssu yg jahat dan buruk semuanya telah terhapus dsebabkan berpuasa....syukur alhamdulillah...

Minggu lepas dapat jugak berpuasa kat kg..best oooo dpt makan masakan mak,ayah...eheh terubat rindu.....tapi yg malangnya air tuak gua basih ciss namun kecewa tu sedikit terobat lepas g shoping moping beli baju panas MAN UTD..haaa karet gilerr baju tuu..color hitam ada stripe merah...nnt gua upload gmbr baju tu..harga?ehehehe gua ckp memang berpatutan sebb ada tag made in USA(yerrrker)

Namun yg tolol tengok berita pasal sesetengah mat2 indo kecoh nk provok org malaysia..dia igt diorg jerr boleh buat gitu bongok laaa..maybe segelintir jerr kot yg masih ada kulup dlm otak...pikirlaa ngok..isu pada tarian pendet pon nk kecoh.kalo kalah main guli xperrlaa jugak..kalo nk sgt amiklaa bukannya ada nafsu pun nk blajar tarian tu..baik aku buat solat tarawih..lagi dpt pahal..


Hari ni tah lagi sorg kononya bebudak ni duk story mori yg budak ni young padawan gua..tapi tut dah resign apa kes!!!..xperrlaa kamu muda lagiii..yg sengsara gua jugak...semualaa gua yg buat..errrrrr(sabar)...bulan 11@awal bulan 12 akan ada exam bestnya....

Aku rindu kamu..kamu semua..."korang semua boleh diam tak!!!!!!!!"

No comments: