Thursday, September 17, 2009

Hari Raya

yaaa beda beduuuu....esok dah start nk balik raya..pose pun dah semakin penghujung...terawih?emmm agar berkurangan dah athun ni..apasal wei...bz konon....tah betol gak..xder masa gamaknya nk beribadah....gua sungguh kecewa nk reverse balik no way bro!!!tah laa nk cari lailatu khadar tuu hanya Tuhan jerr yg tahu gua dpt grap ker takkk. Bulan pose tahun ni kira rezeki lebih asyik ada org sponser jerrr time berbuka.

Semalam ada majlis khatam qoran kat opis..lagi sekali terlepas..ehheeh tapi time makan ada....bukan apa tengah duk sibok troubleshoot yg xsudah-sudah..well tanggunghawablaa katakan..bukak pose ramai sambil makan nasi beriani..meriah dok!!

Tengah pikir balik kg nanti nk ikut belah mana yerrr..Grik,Gua Musang or Terengganu?meh pikir.kalo ikutkan seasak tu memang sesak..panjatkan doa supaya xsesak dan selamat sampai rumah..best woo.shoping raya:baju melayu dah ada...kasut dah ada..seluar eheh dah ada...baju pun dah ada..wah buat pertama kalinya gua complete siol...xpernah ku bermimpi untuk.giler arr rare siol sebelum ni xpernah nk pikir pasal persediaan untuk hari raya nisss,asal ada baju melayu wak solat raya pon dah cukup....tapi hajat terbesar nk jumpa...tapi no respon...xperlaaa "take your time how much u need"..bila bos tanya "demo kelik bilo?" gua jawab "jumaat...demo bos...jumaat jugak"..alamak!!!!.

No comments: