Sunday, May 17, 2009

Masa nok mari

nickies in future? lawok meme lawok pah mapuh nah bulih buoh tu....ingat deromong ko bulih tengok maso depe denge masuk laci mejo hok sepik pahtu duk atah kapal, untung laa si Spock leh tengok muka dia masa depan dan muka dia yang lepas....possibility gua nak jadi gitu..haram jadah laa..kalau macam tu Allah tak cipta la kenikmatan hidup...apa pun yang bestnya dan uniknya telinganya tajam....emmm spesis yang terancam...

2 hari dan 2 minggu yang amat boring tahap gaban, cipan, tenung dan DLL(file dlm windows). nasib baik manchester united menang piala liga,senyap habis rivals..holaaa masa permulaa musim ckp besar.Tulaa pengajaran tuhan marah kalau cakap besar.
Tapi yang gua marahnya sebab gua bosan..esok dah start kijer balik yang dah gua xtau nak nikmati.Gua dah hilang nikmat dah ker..dan jadi pertanya malam matlamat dan hala tuju gua, gua pon nak jadi macam dia-dia tu..bukan nak ikut macam dia-dia yang lain tu..semoga Allah merahmati dan memberi panduan kepada gua yang lemah dan hina ini..

No comments: