Sunday, May 24, 2009

25 tahun Jubli Perak

Semalam kelate kalo lagi.jadi cadangan aku ialah supaya pasukan bola sepak tanah air negeri ku supaya tarik diri dari kejohanan liga super..dahla ada diskriminasi dan unsur kenegerian. FAM sungguh dungu dan bebal...tak pernah ada negara yang buat keputusan seumpama FAM kenekan pada kelantan.Di negara laur terutamanya yang pop ular dengan keganasan bola sepak pun hanya kenakan tindakan pada pasukan yang penonton yang ganas hanya hukumkan bermain tanpa penonton tuuu pon hanya untuk beberapa perlawanan..sialan FAM.Mujur xjadi g tengok bola semalam dan beralih kepada satu alternatif yang lain..lagi bernas. Dapatlaa gua bertemu Menteri Besar gua..sian dia tengok kudrat beliau dah kurang, ckp pun xleh bnyk jalan pon perlahan...semoga tok guru sihat sokmo..

Dalam kunjungan tu sempat gua membeli belah antaranya sebuah buku mengenai Cinta.Wah gua beli buku cinta beb...hahaha(statement yang xboleh belah). yang pasti buku tu gua akan baca sampai habis.Tajuk dia dh tak ingat emmmm..lebih kurang mcm ni "Kisah Cinta dalam Al-Quran" yang diceritakan oleh Nik Abd Aziz bin Nik Mat.Pada malam tu org boleh dikatakan ramai tapi mengikut kawan gua dia maklumkan dikira tak ramai sebb sebelum tu ujan lebat malam tu..

No comments: