Wednesday, June 30, 2010

Rezeki



Ni bukan dikira nasib..kadang-kadang datang dari usaha dan kehendak diri kita..sungguh kesian yerr..kadang-kadang bila kalah/kehilangan akan ada perkataan tiada rezeki kot atau dah takde jodoh...standard bahasa kebangsaan negara ku yang tercinta....teruk dolll kita perlu memilih.. sesuatu yang belum tentu..orang cakap kalo rama-rama terbang ke dalam rumah ada orang nak datang..dengar boleh tapi percaya jangan....yang zalimnya tentulah zionis yang lekanya kita.......kadangkala yang sedap didengar tak semestinya sedap dipandang..yer sebabnya hari ni aku tertipu dengan apa yang didengar..eheheh...dan aku jugak pernah ditipu oleh satu perwatakan yang kononnya sedih dan layu padahalnya racun...macam tajuk utama tabloit hari ni "Zoinis Beri Timun Beracun"......tapi hakikatnya tetap aku maafkan kerna aku hanya hamba dari pencipta yang Maha Agung


Betulke apa yang anda katakan tu? kadang-kadang aku lagi teruk sebenarnya..saya adalah makluk yang lemah...

No comments: