Monday, April 19, 2010

Obses??

Bila dah taksub dengan sesuatu semuanya jadi bak kate orang-orang berkasih sayang..akan ku redah onak duri dan akan ku renang lautan api..perrr kalo redah duri pakai baju besi xper jugak..kalo lautan api??? tu kira tahyuh tahap Ayah Pin dah ni...manalaa ada lautan api..kat neraka maybe laa uhuhu...wajib percaya kepada perkara Ghaib nih....statement ni bukan apa aku tuju khas kepada budak umah member aku....

Bukan apa..terlalu Obses kepada jenama COKE..huhu kalau korang kelih (tengok) surelaa label mamat ni sengal.. mana taknya dulu umah member aku ni kira kosonglaa jugak..alik-alik semalam aku g lepak umah dia..per terkezut beb kat luar ada 2 almari kaca besar letak botol-botol yang ada air coke dan bekasan minuman tin banyak giler..designnya per cangih siol jap nnti aku uploadkan gambar yang sempat di snap..bukan kat luar jer dalam bilik dia yang terbuka luas pun ada 2 lagi almari kaca yang penuh dengan koleksi COKE..member aku cakap dia amik dari banyak tempat...kalo yang berlingkar tu sure aku igt kat Thailand...sampai kan Muck dan Towel pun COKE..sakai. Apa nak buat Obses punya pasal...
Aku, plak macam mana?hahah ada hobi baru..jangan mare?

Oleh sebab aku malas upload lagi gambar-gambar tu ..tunggu jerlaa next entri.

-Even Hero has Right tO Bleed-

No comments: