Thursday, November 19, 2009

System Administrator

Hari ni kena SOUND kat system administrator pasal email dah melampau besar...hahaha seperti yang aku dah agak dah...mungkin aku sorang jer kot yang mailbox besar :P (yerlaa belum tanya yg lain)..kes ni sebenarnya aku sendiri yang tersedar sebelum ni lagi masa tu emmm lebih kurang awal tahun ni..aku siap bertanya kat dia..kawe punyo mailbox brapo dh siah (saiz).. S.A: lebih kurang dekat 1Giga..apo!!!!! dalam fikiran harus kene buat housekeeping dah ni TAKPElaaa dulu..nah ko kesan dari xperr sekarang ni aku kene SOUND tu pun aku duk rasa sebab beberapa minggu ni email jadi tolol dan biol so dlm masa yang sama dia pun cariklaaa alasan tu..cis..xper2 aku kena usahakan...

Yang Malangnya tadi masa tgh buat housekeeping perr terkejut monkey(sedap sikit bunyinya) ada satu folder email yang bertaip macam ni Latest Headlines yang berisi sejumlah 3890++(3ribu lebih) mail BBC yang tah kejadah mana datang..tolol sunggoh. bukan ker aku dah disable dan delete masa dulu. penat aku kene delete balik..dah laa masa tu ada kelas BGP, terjejas tumpuan aku. Tapi lepas siap buat HouseKeeping fasa 1 cis bezanya 20 mbps jerr siol jerr..nantila lepas semua stabil aku akan buat besar-besaran housekeeping alah infratri army.



sebelum housekeeping



selepas housekeeping!!!











No comments: