Sunday, October 25, 2009

Pemblajaran dan Pengetahuan

Selamat Jalan dan Selamat Kembali untuk BOS gua..khabarnya flight pagi esok..semoga dapat Haji Mabrur..sorry lambat sampai biaserla first time nk carik bnyk lak benda2 yang tegur tengah jalan..huhu tu kata2 org tue kalo nak g sesuatu tempat yang first time nak g..semua benda akan tanya..pokok,lampu jalan,lampu isyarat batu-bata dan lain2 lagi laa..dengan nada mcm ni "nak g mana ni"huhuh.sampai jer..org dah berjemaah..xperla kita lepak dulu pastui makan...sempat plak dia buat bergurau masa nk balik karang jalan-jalan la dulu malam ni kan saturday night fever...gua menyapuk..kalo jln2 dengan pakai baju geni (masa ni pakai baju melayu, kain pelikat dan kopiah) semua jadi JAKIM bleh tangkap org yang berendek..nasib baiklaa xde lampu suluh.BOS, nak kirim doa. Ok dia jawab gua senyum. ehehe nanti emailkan la.

Esok JB ko tunggu aku yerr..tapi apa hadiah nak bagi kat member aku ni..ada idea tapi same jerr...dah laa aku ni jenis naif skit bab gini....tah pukul brape nak gerak ni..surelaa awal ni...

Sejak dua menjak ni rasanya gua bujet dah lari ni...rasa lain mcm jerr..ni mesti ada yang tak kene..rasa baru withdarw jerr nii dah nk masuk kalo ker 4..emmm nasib baik tinggal 3hari lagi nak masuk..."sambil tsenyum sorang2 dan hai CT and V"

No comments: