Sunday, June 7, 2009

kontena oh kontena

Dasyat memang dasyat ku jangka akan sampai dalam 6 jam..tapi sebaliknya kene top up lagi 6jam.satu sejarah lagi tercipta.Dulu masa balik raya dari kg ke KL mcm tu jugak tapi yang ni cukup-cukup berbeza..dah nak sampai area merapoh..keta dah mula sekat2 ada jugak yang patah balik.dalam firasat mengatkan emmm tu mungkin ada kemalangan yang teruk..memang pon..dari sejam bawak ke dua jam..pastu bawak ke tiga jam,4,5,6,7 setengah gua dan seantero rakyat yang menggunakan jalan tersebut duk tersadai..cita-cita nk sampai umah nk tengok mak sakit jadi lambat..siot betolla..dahlaa tindakan yang diambil oleh pihak berkuasa memakan masa 12 jam..apa kejadah laa diorg niii..ayat yang sesuai dilabelkan ialah taik kucing nk mampus...dikhabarkan kontena tu tersadai dari pukul 5 pagi lagiii..sebab ada kes dengan sebuah keta katanya...eksidenlaa tuuu..yang masalahnya tersadai begitu lama..sampaikan polis dan JPJ buat2 sibuk pada pukul 5 petang..bongoklaa time tuu dahlaa org ramai buat perangai tak bertimbang rasa dah time tuu termasuk gua..yerlaaa ingatkan dah beres smua dah..odoooolaaa mcm nilaaa....nanti bab II kontena oh kontena, gua akan letak pic tuu tapi pic kontena tu gua xsempat ambil sebab dah malam lagi pun gua drive sorg2 jerr kang tak pasal gua gi tambah masalah...samapi ketika ini penat xilang..dapat khabar yang kurang sedap dari jiran tertangga yang baru pulang dari KL ke Kelantan masalah sama masih berlaku..adooo tak alih2 lagi kerr kontena tuu..dahlaa kontena yang bawak kertas yang terpakai.kalo kontena makanan ker baju ker sluar kerr PS3 kerr xperr la jugak...cis