Tuesday, April 7, 2009

Siput Sedut a.k.a Kecal

Binatang ni boleh dimakan..kalo siapa-siapa yang makan binatang ni memang asyik..yang buatkan gua xbernafsu sangat sebab dia masak kuah lemak..emm warna dia kuning..gua xbrape nak makan lerr..ciss..syukk syukk syuk bunyi dia kalo makan binatang tuss..sedap koo heehhh…Cuma kuah warna kuning yang seingat gualaa laa ehh yang boleh layan..kuah yang ada ikan kering+paceri nanas..tuuu jerr..

Tahlaa gua xtau naperr maybe fobia dengan rebung…kalo kedai tu masak rebung gua leh tau dari jauh lagii..adakah betol teori si sidokkk yang katakan nama Nik xleh makan rebung? Tapi kalo menara rebung TM dan kedai Rebung chief Ismail gua leh layan jerr..hahahha..sungguh Unik dan Besarnya Ciptaan Yang Maha Esa

1 comment:

nikuze said...

rebung hok masak keda tu rebung jeruk..sebabtu lar bau busuk...
kalu make hok dumah sedap....
sebab kita masak hok fresh..buke hok jeruk...
hehehee