Thursday, November 27, 2008

Disebalik Hari yang ujan tapi panas didalam

Huhuhu..hari niii ujan baiknyerrrr tapi blah dalam xderrlaa cool sgt...gua bukan aperr ni malas nk citerr...gua tak taulaa maybe hanya gua dan Allah S.W.T shj lah yg tahu maksudnya...Kalo nk dipikirkan sebenarnya target gua blom pon start lagiii tapi nk buat cm mn maybe this is the way?...since 25 year gua duk perasan gua igt benda yg gua duk dream tulaa landasan gua sebenarnya tak jugak....rupanya dh separuh jalan ada bnyk lak simpang dia...gua ingat nk kerr kiri tapi ada lagi ke kanan tengah dan bla bla bla...gua main pilih jer..tgk2 sampai cm ni jugak maybe landasan yang gua pilih ikut jalan jauh atau jalan dekat...lantak arrr janji gua tahu dan sedar yang landasan tu xkan ada death note kat ctu.... S3m0G@ D1b3rkat1 0lEh Yang Maha Esa.

No comments: